1-Τι πήραμε… ΤΙ
ΔΩΣΑΜΕ;-
Τι πήραμε… ΤΙ ΔΩΣΑΜΕ! εκεί στη
Γερμανία;
ρωτάει όλος ο Λαός με γνώση και σοφία.
Παλιά κάποιοι λαδώσανε και κάποιοι
λαδωθήκαν
έναν Λαό χρεώσανε και κάπου εκεί τα
βρήκαν!
Αν ένας έχει λαδωθεί κάποιος… έχει λαδώσει,
όλοι μαζί στη φυλακή κανείς να μη
γλυτώσει.
Μέχρι προχθές μας "μάλωνε"
με μια υγρή σανίδα,
τι έγινε και άλλαξε η frau Γερμανίδα;
Μας βρίσανε, μας σύρανε στον
εξευτελισμό μας,
αυτοί πρωτοστατήσανε εις το διασυρμό
μας.
Οι Γερμανοί μας είχανε μαστίγιο –
καρότο
Η frau
τώρα
"ράγισε"…για μένα…ρε γαμώτο!
Θα πρέπει ν’ ανακοινωθούν όλες οι
συμφωνίες
κι’αν χρειασθεί ν’ακυρωθούν αν έχουμε
ζημίες.
Όσο για την Κυβέρνηση μας λένε πως
δουλεύουν,
μήπως για άλλους προσπαθούν κι’εμάς
μας κοροϊδεύουν;
Εδώ ο κόσμος μας πεινά, κι’αυτοί
φορολογούνε,
έτσι, ακόμη και μωρά, ξέρουν να
Διοικούνε.
Οργάνωση - ανάπτυξη θέλει αυτό το κράτος,
μάθαν όμως στα δάνεια και είναι μεγάλο
λάθος.
Μας λένε περικόψανε κι’αυτοί απ’ το
μισθό τους,
υποτιμώντας το Λαό με το σοφό μυαλό τους.
Τους στέλνομε το μήνυμα καλά να το
διαβάσουν
κι’αυτοί που δε θα συμφωνούν επάγγελμα
ν’αλλάξουν.
« Αν σκέφτεστε το μέλλον μας, ιδίως το
δικό σας,
ΠΡΟΝΟΜΙΑ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΟΨΤΕ ΑΠ’ ΤΟΝ
ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ»
Έλα μαζί μου στην ουρά χαράτσια να
πληρώσεις
Έλα μαζί μου στην σειρά τους φόρους
για να δώσεις.
Έναν δεν είδα από εσάς χαράτσια να
πληρώνει,
Δεν είδα έναν σας, να κλαίει η δόση
σαν ζυγώνει.
-Ο Έλληνας ο
μαθητής-
Συμπεράσματα
:
Σπαράζει καθενός ψυχή ραγίζει η καρδιά
μας,
μια θέση μέσα στη ζωή ψάχνουνε τα
παιδιά μας.
Στις εξετάσεις τις γραπτές βγάζουνε την
ψυχή τους,
αν πιάσουν τις επιλογές θα σώσουν τη
ζωή τους?
Σχολείο, φροντιστήριο διάβασμα νύχτα μέρα
μοιάζει «βασανιστήριο» πουλιά χωρίς
αέρα.
Στην πρέσα και στην πίεση βάλανε τη
ζωή τους,
χαρά- παιχνίδι χάθηκε γέρασαν τη ψυχή τους.
Τα γράμματα ΜΕΣ’ στο ΣΧΟΛΕΙΟ «μπαίνουνε»
στο κεφάλι,
θέλει όμως δάσκαλο καλό, να ξέρει να
τα «βάλει».
Στο σπίτι τα μαθήματα απλά "καλλιεργούνται",
αν έχουν "φυτευτεί" καλά
τότε αξιοποιούνται.
Ο Έλληνας ο μαθητής είναι απ’ τους
καλύτερους στη γη,
Ερευνητής – αγωνιστής κάποιοι δε
θέλουν ν’ανεβεί.
Ο έντιμος αν ανεβεί, ποτέ δε θα υποταχθεί,
το όργανο του καθενός, δύσκολα γίνετε αυτός.
Φτωχών παιδί πια δεν μπορεί, εύκολα να σπουδάσει,
ο αριστούχος ο φτωχός τη «σούπα θα
χαλάσει».
Φτωχό παιδί πια δε μπορεί σ’άλλη πόλη
να ζήσει,
φτωχός στον τόπο του θα ζει, άλλους να
υπηρετήσει.
Μόνον πλουσίων τα παιδιά σπουδάζουνε
με τον «παρά»,
φέρνουν διπλώματα πολλά, τ’αυριανά
αφεντικά.
Μόνον παιδιά πολιτικών, σπουδάζουν
στην Αμερική
συλλέγουνε "περγαμηνές" με
στόχο την Πολιτική.
Αριστεροί και Δεξιοί μορφώνουν τα
παιδιά τους
και τα μορφώνουν ξενικά με τον πολύ "παρά
τους".
Και οι φτωχοί επιστήμονες φεύγουν σε
ξένα μέρη,
το μέλλον τους αβέβαιο, μόνο ο Θεός το
ξέρει.
Οι θέσεις δεν υπάρχουν πια τις δώσανε
στους ξένους,
στα ξένα τρέχουν τα παιδιά, μας κάναν
τιποτένιους.
Προτάσεις
:
Σχολές, Πανεπιστήμια, για νέους
ανοιχτά,
κι’ο άξιος ο μαθητής να ανεβεί ψηλά.
Όποιος δεν έχει δύναμη πρέπει να
σταματήσει,
και σ’άλλα επαγγέλματα να
σταδιοδρομήσει.
Να πάψουν οι κομματικοί τους χώρους να
ελέγχουν
για ν’ ανεβούνε ικανοί προσόντα όσοι
έχουν.
Γέμισαν όλες οι σχολές κομματικούς
εμπόρους
«Συνταξιούχοι» φοιτητές λιμνάζουνε
στους χώρους.
Έξω η κομματικοποίηση απ’ όλες τις
σχολές μας
και η εμπορευματοποίηση σε όλες τις σπουδές
μας.
Οι ταλαντούχοι Δάσκαλοι θέσεις κλειδιά
να πάρουν,
Κι’όσοι «δε ξέρουν τη δουλειά» στροφή
αλλού να κάνουν.
Με έλεγχο δώστε λεφτά, σε όλα τα
Σχολεία,
και όποιος "φάει" απ’αυτά,
στείλτε τον, εξορία.
Όχι λεφτά στην τρόικα , δώστε τα στα
σχολειά μας,
εκεί είναι το μέλλον μας, για όλα τα
παιδιά μας.
Copyright© 2012 Μεσαρέτες
|
Για επικοινωνία
email: mesaretes@gmail.com
* Ο ΠΟΝΤΟΣ και η Ιστορία του.
* Ποντιακοί Στοχασμοί
* Επίκαιρα Ποιήματα
Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012
1-Τι πήραμε…ΤΙ ΔΩΣΑΜΕ; 2-Ο Έλληνας ο μαθητής-
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου