Η Λευτεριά αν πουληθεί
για τα οικονομικά της,
μοιάζει νια που πορνεύεται,
να φτιάξει τα προικιά της.
-Μεσαρέτες-

Για επικοινωνία

email: mesaretes@gmail.com
* Ο ΠΟΝΤΟΣ και η Ιστορία του.
* Ποντιακοί Στοχασμοί
* Επίκαιρα Ποιήματα

Τρίτη 15 Αυγούστου 2017

-Η Παναγία Δεξιά (Η Δεξιοκρατούσα)-

Ω ! Παναγιά μου Δεξιά, Θεσσαλονίκης η Κραταιά,

χωρίς νυστέρι και αμυχές, ιάσαι σώμα και ψυχές !

Εκ βαθέων εκέκραξά Σοι ως κραταιά ! Ναι Παναγιά μου Δεξιά.

Είει το όνομά σου ευλογημένον, από του νυν και έως των αιώνων.

Επί Σε ήλπισαν οι Θεσσαλονικείς και ουκ κατησχύνθησαν οι ευλαβείς,

επίβλεψον και ελέησόν μας και τας τρίβους σου δίδαξόν μας.

Προς Σε ήραμε την ψυχήν μας ευλαβικά,

υμνούντες και ευλογούντες το όνομά σου ταπεινά.

Παράτεινον το έλεος σου εφ'ημάς

και εισάκουσον ημών των αμαρτωλών τας προσευχάς.

Χαίρε ! Χαρά των πιστών, βοήθεια των θλιβομένων,

ελπίδα των ταπεινών και καταπονουμένων.

Χαίρε ! Θεόνυμφε Δέσποινα˙ Χαίρε ! Κόρη ανύμφευτε˙

Άγιος καρπός Ιωακείμ και Άννης.

Μήτηρ Θεού, όθεν ο κόσμος αντλεί ελέους πηγήν,

και οι ασθενούντες καρπούνται υγείαν καλήν.

Νοήσας Ω ! Δέσποινα

την δύναμιν την σήν, μετά δέους κράζω σοι.

Ω ! Παρθένε, Δέσποινα σεμνή, Άχραντε, Αμόλυντε, Αγνή˙

της καρδίας μου τα πάθη και των ψυχοφθόρων λογισμών θεράπευσον˙

Της μελλούσης με ζωής ενθέου μέτοχον ποίησον˙

Της δικαιοσύνης Παρθένε ! Ελέησόν με την ψυχήν˙

Πύλας της διανοίας διάνοιξον˙

Oμίχλην διαλύουσα, τον νουν μου φώτισον

και οδήγησον ίνα οικοδομεί την προκοπήν.

Των του βίου δυσχερών συμφορών και εχθρών

των πολεμούντων ματαίων με˙

και από πάσης ανάγκης πρεσβείες σου λύτρωσαι,

ίνα σε δοξάζω κεχαριτωμένη εις πάντας τους αιώνας.

Μέγα το έλεος και η αλήθειά Σου, επί Σοί πέποιθεν η ψυχή μου

και εν τη σκιά της Δεξιάς Σου, δέξου την σκήνωσή μου.

Θεσσαλονίκη Αύγουστος 2016                                     -Ελέω Παναγίας- Μεσαρέτες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου